plötsligt stod du där i min atmosvär

Idag hade vi "röda korset dag" i skolan. Det var ganska kul, fast lite för mycket sitta still och lyssna.. Det roligaste var när vi fick fejksår och grejer! När skolan var slut cyklade vi hem i spöregnet till Sofia och några sekunder efter oss kom Goffe och Simon körande. Vi skulle göra placeringskort till avslutningsmiddagen men då kom Simon med den ultimata idén att vi skulle skriva på stenar istället! Så vi åkte till Fridhem och plockade stenar. Jag och Goffe hade "kasta-macka-tävling" och jag vann! Det är något som jag är riktigt bra på, hahah..
När vi kom hem igen torkade vi stenarna med en hårfön och började skriva.
Klockan fem var jag tvungen att cykla hem för jag skulle träna. Efter träningen åt jag mat och sedan bestämmde jag och Krookis för att ta en promenad i spöregnet, men nej nej när vi rustat på oss massa kläder så slutar det såklart att regna.. Men vi gick endå, och jag fick se 040!!

När vi stå och velade om vilken väg vi skulle gå fick jag en vattenballong på benet och fattade ingenting, helt plötsligt föll det ner vattenballonger överallt och när vi kollade upp regnade det typ ner ballonger! Vi sprang, skrek, skrattade och fattade absolut ingenting! Sen hör vi hur några ungar skrattar och när vi kollar upp igen står det 4 småkillar och skrattar åt mig och Carro som står o tar skydd under ett träd! Dom har klättrat upp på ringmuren och kastar vattenballonger på folk som går förbi. Haha riktigt skönt gjort!

Nu ska jag sova, Godnatt


Kommentarer
Postat av: Goffe

Måste erkänna att du va grym. Dock vann jag med 2-1 när det gällde men överlag va du bäst..kul att även du e bra på nåt :) hihi

2009-06-09 @ 02:05:35
Postat av: ronja

Hahah, tack bror tack! ;)

2009-06-09 @ 13:46:04
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback