inget stoppar oss nu!

TRÅKIGT VÄDER!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag förutom att vi har sett film på nästan varje lektion..
När skolan var slut mötte jag upp Denise och vi gick en sväng på stan innan vi cyklade hem och åt mellis. Efter som att det regnade och blåste utomhus hade vi ingen lust att göra något annat än att bädda ner oss i sängen och lyssna på massa bra musik så det var precis vad vi gjorde! Vi flippade ur totalt när vi tänkte på allt kul vi ska göra i sommar och hur bra allting blir så fort det blir S O M M A R L O V!
Carro kom hit och gjorde oss sällskap och hon cyklade hem för bara några minuter sen. Denise tog bussen hem vid kvart över nio. Jag och Carro har cyklat runt på massa parkeringar och letat efter 040 på regskyltar. Vi kör en tävling där man först ska se 001 sen 002, 003 osv och vi har fastnat på 040.. Men som tur är så har Julles pappa de på sin bil så vi ska bara hem till honom sen vet jag vart 041 och 042 är. Haha.. geeks!

Just nu, springer jag mellan datorn, mobilen och garderoben men nu är det dags att sova.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback