baby, you´re the best part of my day

Idag slutade vi tidigt och jag, Sofia och Carro cyklade hem till Sofia i solskenet. Vi låg och solade tills det var dags för mig att träna. Träningen gick bra och jag har blivit homie med en snäll tant där på gymmet! Efter träningen körde jag hem till Jonna! Vi lagade mat och var på promenad, sen kom vi på att gå på picknick. Men vi orkade inte göra i ordning någon mat så vi tog bara moppen och åkte till grusgropen. Där var det riktigt varmt och många fina bilder blev det.

När vi skulle hem krånglade det med massa nycklar och grejer så vi körde förbi Herman en stund, det var trevligt att få träffa han. När vi återigen satt vid Jonnas köksbord var det dags för te. Kvällen rullade på och tillslut var klockan tjugo i elva och jag var tvungen att åka hem.
Imorgon ska jag träffa Denise efter skolan, Godnatt!


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback