just nu

Anledningen till att jag vaknade på lördagmorgon var att jag inte fick någon luft, jag fick istället halvt panik och ringde snabbt till
pappa. Det blev bättre när jag gick ut men jag hade ingen röst så pappa hörde inte vad jag sa, tillslut fick jag fram
det jag ville ha sagt. Mamma skulle komma hem så vi kunde åka in till sjukhuset. Under tiden gick jag in till farmor och
farfar. När mamma kom åkte vi in till stan. När vi kom in till doktorn räckte det med att han lös i min hals med en ficklampa
innan han kunde konstatera att jag hade åkt på en halsfluss. Han skrev ut pencillin till mig och sen kunde jag åka hem till Michelle.
Hon är den enda som vill umgås med mig och jag är den enda som vill umgås med henne just nu.. Så vi äter piggelin och ser
på Disney Channel hela dagarna!
Lillis fyllde 50 år så jag och Michelle gick in och hälsade på en liten stund, men när vi märkte att folk gick omvägar
och tog avstånd för att slippa prata med "sjuklingarna" så var det inge kul längre. Vi valde att gå hem och fortsätta
se på Rasten..
Dagen segade på och nu ligger det 16 glasspinnar på bordet, den som kom på Piggelin borde få pris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback