Jag ångrar inget!

Först jobbade jag halv dag med Denise, när jag hade slutat tog jag moppen till Mina och vi fortsatte sedan ner mot Lickers. Vi stannade vid Max och Liv och pratade lite, men dom skulle iväg med båten så vi körde hem till mig. När vi suttit i solen ett tag inser jag plötsligt att jag har missat bussen.. Jag ringer snabbt till Liv och undrar vart dom är och om dom redan kommit ut på havet, det har dom. Men Max och Hampe skulle ta lilla båten från Gammelviken så vi slänger snabbt ihop handdukar och solkräm och springer barfota ner till stranden. Vi puttar i lilla båten och ror ut till Liv och alla på den stor båten. Sen bar det av till Ire där resten av dagen och kvällen spenderades. Vi badade från båten och solade en massa, åt jordgubbar och hade det bäst! Runt halv sju åkte vi in till restaurangen och åt kvällsmat. Vi spelade beachvolleyball och fotboll också innan det var dags att åka hem. När vi kom hem till Lickers igen dansade vi dansmatta och tog ett nattdopp i poolen! Jag sov över här och just nu sitter jag med en dator, Max med en, och Liv med mobilen. Freaks!

Idag ska jag åka in till stan, träna och sen träffa lite folk.
Ciaoo

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback