its a love story

10 juli, natten var hemsk. Jag hade riktig feberyra och mådde piss.
Dagen har varit lika dan, ont i huvet, halsen och feber.
Michelle kom in och hälsade på mig, hon hade precis varit hos doktorn och fått penecilin för att hon har halsfluss.
Haha, så här låg vi i varsien soffa och kollade på tv samtidigt som vi åt glass och chips. Fan va det var synd om oss!
Det var "Rasten Maraton" på Disney Channel så vi såg säkert 10 avsnitt eller något av de.. Rasmus sa att det bara är tillåtet att kolla på Rasten om man mår riktigt riktigt dåligt och han kanske har rätt.. När vi började kunna alla namnen och allt som hänt i dom senaste avsnitten var
det dags att byta kanal. Resten av kvällen såg jag på MTV och väntade på att min familj skulle komma hem, dom var på fest, kul för dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback