talk you down

I morse vaknade jag med huvudvärk och sjukt ont i magen. Det var alltså ovanligt trögt att gå upp ur sängen.. En halvtimme innan vi skulle börja första lektionen låg jag fortfarande kvar under det varma täcket och tyckte synd om mig själv. Men som tur var kom jag iallafall i tid, eller kanske 10 minuter försent eller vad det nu blev, men idag var en sån dag som jag bara inte orkade bry mig. Jag har gått och vart lite smådeppig hela dagen men på bilden fick Emil och Julle mig på bättre humör! Efter skolan åkte jag och Carrokrook hem till mig och gjorde typ absolut ingenting mer än att prata massor. Sen var det dax för IBK-match. Dom spelade 10-10 mot Hässelby. Det var bra match!
Imorron är det 100% sovmorgon för jag har absolut inget bestämt som jag ska göra. Skönt.
Nu tänker jag ta den sista pepparkakskolan och fortsätta chatta med Olivia.
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Liiv

ajj gud vad jobbigt med huvudvärk & magont :S !

vill oxå ha en blogg men alla mina bloggar miss lyckas ..

Pusss på dejj ronja ief <3

2009-01-17 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback