songs for you, truth for me

Måndag igen, jag tycker att veckorna går så snabbt. Snart slutar vi nian och ska börja gymnasiet.. På tal om gymnasie så ska jag på en besöksdag på BF imorron, men jag tror inte att jag ska gå för vi har genomgångar till nationella i skolan och det känns ganska viktigt nu. Så jag får se hur jag gör.
Skoldagen gick snabbt idag, på No:n gjorde vi massa "experiment" Och som vanligt på måndagar så dampade jag och Carro loss på sista lektionen, hmm det är något speciellt med måndagar för det känns som att det alltid är så. Haha!
Efter skolan cyklade jag och Carro hem till henne, efter ett tag kom även Hanna dit. Vi bakade chokladbollar och pluggade lite matte.
Om två timmar ska jag träna innebandy med u-laget, fram tills dess ska jag vara så duktig att ta tag i pluggandet!


dagens kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback