pokerface

Kvällen igår var super, vi dansade loss till massa bra musik och hade hur kul som helst. Jag, Carro och Hanna gav Sofia ett S till hennes Thomas Sabo armband. 

Imorse klockan 9 var jag i Södervärn, jag hann se lite av Rasmus match innan Valdis kom och hämtade mig. Jag skulle åka med honom till matchen i Hemse. Efter alla missförstånd stod vi på planen redo att spela. Det gick riktigt bra, vi gjorde snabbt 1-0 och sen rullade målen in. Slutresultatet blev 20-3 till oss. Efter halva matchen var jag och Ida tvungna att åka in till stan för vi skulle få sitta på bänken med a-laget som mötte Västerås. I den matchen blev det vinst med 11-4.
När det var ca 10 minuter kvar av sista perioden tar Mika timeout och pratar massa, sen säger han: Ronja och Ida börja värma upp, idag ska ni göra eran debut! Vi började springa fram och tillbaka och tillslut var det dags, jag skulle spela med Emma och Anna, jag skulle vara etta. När jag springer in på planen och alla börjar applodera och skrika så är jag absolut jordens lyckligaste! Känslan går inte att beskriva, och nu när jag tänker på det så kan jag inte sitta still.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback