Om jag blundar, slipper jag kanske se kärleken som du inte ger mig

Just nu sitter jag och pratar i telefon med Jonna, ur högtalarna strömmar Blink182 - I miss you.  
Idag har jag vart med min Denise, det var efterlängtat. Vi spelade innebandy på mitt rum och lyssnade på massa bra musik. Vi missade tillochmed One Tree Hill för att vi var så insatta i vårat innebandyspelande! Vi bytte också lite färger på designen som ni kanske märkte. Sen skulle hon iväg på friskis och svettis och jag skulle träna innebandy. Men idag kunde jag iallafall vara med på hela träningen, ha-ha!
Imorron har vi träningsmatch med u-laget mot Dalhems killar, det ska bli hur kul som helst!
I skolan hade vi temadag, det ska vi ha imorron med. Skittråkigt faktiskt. 



min gullunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback