Kärlek på menyn

Denna dag har bestått av att sova och sen göra alla beting som vi har.. Som tur var så var Rasmus hemma så han kunde hjälpa mig, thanks! :)
Just nu sitter jag och lyssnar på den förtillfället bästa låten, Taylor Swift - Love story.
Ikväll ska jag, CarroKrook och Sofia sova i Sofias friggebod. Det är svinkallt men vi har bestämmt att vi ska ha massor med täcken, kuddar och ljus, och självklart massa bra musik. Imorron har vi mentorsdag, då får man en tid som man ska komma till skolan och prata med läraren, självklart fick jag klockan 9, men då får jag det överstökat och har resten av dagen fri!  Nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag cykla iväg till Sofia.
Hoppas ni får en bra kväll, för min kommer iallafall bli bäst :D

Kommentarer
Postat av: ronja.

ronja jessica therese malmros heter jag! :D vad heter du? adda min msn: [email protected]

2009-01-18 @ 18:43:10
URL: http://ronjamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback