I hate this part

Från en tisdag som var den sämsta på länge till en underbar onsdag!
Som sagt, gårdagen var en sån dag då man lika gärna kunnat lega kvar i sängen för inget blev ändå bra. USCH!

Men idag var allt wonderful. Det började med idrott då vi körde "cp-bandy" (jag vet faktiskt inte vad det heter?) Sen hade vi Nolektion då jag, Emil och Lukas satt och skickade töntiga lappar till varandra. Jag lyssnade som vanligt inte på vad Micke sa. Jag måste verkligen skärpa mig!
Lunchen och matten gick snabbt, sen hade vi slöjd, jag och Emil körde lite High School Musical innan vi började. På engelskan hade vi förra årets NATIONELLA PROV för att få känna på lite hur det går till och så. Ehm jag vet väl inte riktigt hur det gick men..
Efter skolan åkte jag, Sofia och Amalia hem till mig och toastade och drack te, sen var det full fart iväg till träningen. Träningen idag var verkligen hur kul som helst, det kändes som vi bara tränade i en halvtimme fast den var en och en halv. Förresten så gick det riktigt bra för mig. Jag spelade libro för första gången i mitt liv. Jag och Didrik var ett backpar och Emma, Maria och Anna var forwards.
Nu tänker jag krypa upp i sängen med datorn i knät och göra engelskaläxan och plugga lite spanska.

Jag tänkte också bara tipsa om carolinekrook.blogg.se HON ÄR BLAND DE BÄSTA SOM FINNS!<3



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack jättemycket underbara!!!! <3<3

2009-01-16 @ 17:12:26
URL: http://carolinekrook.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är bäst baby!

2009-01-16 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback