break the ice

Halv nio ringer alarmet imorse, klockan tjugo över nio står jag som ett lik i badrummet och slänger upp håret i en slarvig knut, borstar tänderna och sen ska jag cykla iväg. Men jag kunde inte hitta min mobil någonstans. Den var helt borta. Jag letade i sängen, i garderoben, på golvet, inne på toan, men den var ingenstans. Jag började få riktigt brottom och bestämde mig för att cykla hemifrån utan den. I med ipodsnäckorna i öronen och ska precis cykla iväg då jag märker att och ipoden inte har något batteri och dör. Ingen bra start på min morgon inte.

Klockan tio var jag i simhallen för att se när Carro tävlade, Hon kom 2:a och var jätteduktig!!
Amalia och Sofia var också där. Vi var i simhallen några timmar tills min mage hungrade ihjäl. Då tog jag cykeln och trampade hemåt. Nu sitter jag här, kollar facebook och massa bloggar. Försöker fördriva tiden. Klockan halv 6 ska vi träffas hemma hos Sofia. Nu ska jag välja kläder till ikväll och sen ska jag och mamma åka och hälsa på morfar.
Ha en superlördag! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Låter som om dagen ändå blev/kan bli rätt bra;.)



Tack för komplimangen också!:.)

2009-01-24 @ 21:28:40
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback