make a noise and make it clear

SPORTLOV

Igår var jag och kollade på innebandyträningen, sen åkte jag och Issa hem till Elias, det var vi två och 6 killar.  haha
Vi såg på skräckfilmer och smällde smällare, sprängde brevlådor och gick typ 3 km. Eller jag hoppade då så gott jag kunde på mina kryckor. Jag hade jätteroligt och alla var asschyssta, fast att jag aldrig har träffat dem förut. Issas föräldrar kom och hämtade oss vid halv 12 någongång. Vi åkte hem till Issa och åt macka och yoghurt med Olivia. Sen borstade vi tänderna och gick och la oss. Klockan var ungefär halv 2 när vi kollade på den sista gången innan vi somnade.
Imorsen vaknade vi ganska tidigt (?) Jag har sovit ovanligt bra i natt med tanke på mitt knä, därför var jag ganska pigg när jag vaknade. Skönt!

Klockan 1 ska jag vara i Södervärn för då spelar a-laget mot Engelholm. IBK spelar också idag fast jag vet inte hur dags..  Annars vet jag inte vad som händer ikväll.

Just nu lägger jag in lite nynerladdad musik på ipoden. Tänk vilket tur att man har en ipod. Jag älskar min! På den har man bara massor med musik som man tycker om. Tack till den som uppfann ipoden.

Nu ska jag göra mig i ordning sen bär det av till Södervärn för att se när Endre slår Engelholm.
Let´s go and kick some ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback