I just can´t stop

Som sagt, Endre vann över Engelholm med 10-3. Visby IBK vann också, 10-6.
Efter Endrematchen gick jag, Issa, Olivia och Oskar till Pastavagnen och köpte pasta, sen gick vi tillbaka till Södervärn och åt. Dom 300 första som kom till matchen skulle få en t-shirt. Vi var bland dom allra första. Eftersom det var Crille Nilssons sista match så var det han som var på tröjan.
På IBK-matchen var det tre idioter som tog våra platser, vi blev så jävla sura men dom vägrade flytta på sig!
Imorgon spelar a-laget mot Pixbo klockan ett och u-laget spelar klockan halv ett i säve. Lite jobbigt att dom är nästan samtidigt, men jag ska försöka att hinna med att se lite av båda!

Nu ska jag faktiskt se på Melodifestivalen, fast iår är det ju ingen Björn Gustafsson med, så det kan ju inte annat än vara sämst. Men men, jag får iallafall ge det en chans.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback