tidsfördriv

Nämn någon som gjorde dig glad igår: alla människor som kom och hälsade på mig
Vad gjorde du kl 8 i morse: Var hos naprapaten
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: kollade på facebook
Det sista du sa högt: tänd en brasa
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: hallon fil med red berrys
Vad var det senaste du köpte: kommer inte ihåg :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: vilken av dom?
Vad är det för väder hos dig just nu: mulet och kallt
Godaste glass-smaken: BEN AND JERRY`S
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ah det gör jag
Sover du tungt: åh ja
Drömmer du mycket: Jo gamsla
Mardrömmar: oftast inte, fast inatt gjode jag de
Vilket ämne är roligast i skolan: Idrott
Favoritlåt just nu: Shayne Ward - Melt the snow
Vad ser du om du tittar åt höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: att bli helt bra i knät skulle göra mig överlycklig!
Vad ska du göra härnäst: förtsätta svara på frågorna
Höger- eller vänsterhänt: höger
Favoritgodis: melongodis och "äckliga hundben" :)
Klädsel just nu: mjukisbyxor och luvtröja
Hur många kuddar sover du med: 4 och 2 täcken
Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart
Vem är viktigast för dig: alla som jag tycker om
Bio eller promenad: beror sig på
Är du kittlig: Joho
Snarkar du: typ
Stjärntecken: oxen
Äckligaste insekten: nyckelpigor är äckliga..
Vad längtar du mest efter just nu? att bli bra
Hur svarar du i hemtelefonen? hej det är ronja.
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror ju på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt? typ 8
Sov du ensam? japps
Vem sov du med senast? jossan tror jag
Vad ser du fram emot? att kunna gå till skolan igen
Vad vill du ha just nu? glass
Vem längtar du mest efter?
mina älskade klasskompisar
Vilken buss åker du oftast? jag åker aldrig buss
Vilken årstid är det nu? vinter
Har du varit kär? Japps
Är du kär nu? nej fan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback