stay with me

Jag ligger nu nerkrupen i sängen med ipodsnäckorna i öronen. För ungefär en timme sen kom jag hem från Hanna. Jag, Amalia, Carro och Sofia har varit där och druckit massa te och ätit upp våra bullar. Jag var tvungen att åka hem tidigt för mamma orkade inte hämta mig senare än elva. Jag förstår henne, stackars henne som får köra runt på mig överallt just nu.. Men jag och Sofia kom på att vi kunde ta deras tandemcykel. Det är hur bra som helst, då kan Sofia trampa och jag kan bara sitta där bakom och hålla i kryckorna.
Så klockan elva imorgon kommer Sofia på tandem och Amalia på sin cykel, sen ska vi bort till Södervärn och kolla på finalerna i krulliscup.

På tal om Sofia, Hon har nu pratat med en tränare från badmintongymnasiet och fått reda på att det verkligen är klart, hon har kommit in. Jag förstår henne verkligen om hon flyttar, men tänk vad hemskt för oss som är kvar här på Gotland utan våran Sofia.. Jag har levt i snart 16 år varav jag har kännt Sofia i ungefär 1 och ett halvt. Och den tiden som jag kännt Sofia har varit så mycket bättre! Jag skulle inte klara mig utan henne, så är det verkligen. Och om hon nu flyttar till Täby kommer jag nästan aldrig få träffa henne, och hur blir det då da? Men jag tycker iallafall att hon ska göra det som känns bäst. För vad som än händer så betyder hon för mycket för mig för att jag tänker tappa kontakten med henne. Bara du mår bra Foi, Make my wish come true all I want is a happy you!     


                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: S

du är bara för finast ronja!!! <333

2009-02-27 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback