so what?

Just nu sitter jag i köket, vi har nyss ätit havregrynsgröt och nu spelar Jonna, Hampus och Amalia kort och Sofia ligger på soffan och sover. Det är ungefär vårat sätt att umgås på.

Mesta dels av dagen har jag spenderat i Säve för att kolla på Krulliscup med massa folk. Imorgon är det våran klass som spelar. Jag, Amalia och Hampus coachar, och vi ska vinna.
Idag har jag även sett på bio med favoriterna, vi såg I Taket Lyser Stjärnorna. Den var riktigt bra, men det var bara jag och CarroKrook som klarade av att inte gråta. Runt omkring oss överallt hörde man snyftningar och snörvlande, och där satt jag och Carro och småfnittrade för oss själva.

Jag är hemskt lessen för att det här blev ett tråkigt och kasst inlägg men jag är jättetrött och nu tänker jag gå och lägga mig oavsett vad dom andra säger, Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback