number one

Imorse rinde klockan kvart över nio. Jag och Jonna var helt jätte trötta eftersom vi inte kom i säng förrens närmare halv 3 igår natt..

Lite innan elva hämtade Sofia och dom mig, sen var det full fart ut till slite. Halv tolv spelade vi första matchen mot Roma, det blev vinst med 2-0. Lukas och Vitim gjorde målen. I andra matchen mötte vi Solklint, Dom var helt hjärndöda, en kille hotade med att döda Nici, han väntade tillochmed på honom vid bussen för att han skulle slå ner honom. Moget, verkligen! Även i den matchen blev det vinst med 2-0. Där stod Vitim för båda målen. Vi vann våran grupp och fick möta något Södervärnslag, matchen var jämn men sista minuterna fick dom chansen att avgöra, resultatet blev 2-0 till dom och vi missade våran finalplats. Jag tyckte iallafall att alla kämpade på grymt bra, vi har ändå ingen från våran klass som spelar fotboll sådär seriöst. Men vi hade iallafall lätt snyggaste tröjorna!

Ikväll ska vi hem till Amalia, vi får se vad som händer. Jag är iallafall supertaggad på Singstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback