kill me

SATAN VAD TAGGADE ALLA VAR PÅ ATT MÖTA IBK! Matchen blev iallafall 5-5.
Efter mitt andra byte fuckade knät upp sig för jag vred det. Jag kunde inte gråta för att jag hade så ont, jag bara skrek, skrek och skrek. Ambulansen kom och resten av natten tillbringade jag på akuten. Jag har varit på sjukhuset hela dagen idag med. Dom röntgade knät och såg att det inte var någon skada på skelettet. Men jag har en blöding iknät och får inte träna på 3-4 veckor tills dom har kollat upp om det är något ledband eller korsband som har gått av. Det är iallafall något i knät som har gått sönder. Jag har fått massor av morfin och lustgas för att inte ha så ont, men det hjälpte knappt. JÄVLA SKIT!
Nu ska jag knarka värktabletter sen försöka sova.


Kommentarer
Postat av: felizia

krya på dej gmn! <3

2009-02-10 @ 18:08:49
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: Josefine Nyberg

hörde något om det där :( usch.. hoppas det blir bra snart!!

2009-02-10 @ 20:11:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback