I can´t be how you are,

Nu sitter jag här och bloggar igen. Helgen har gått fort och i morgon är det återligen skola igen. suck...

Fredagskvällen började med att vi sprang mellan Säve och Södervärn, kollade på fotboll, träffade folk och hade riktigt kul! Vid ett på natten bestämde jag och Issa oss för att vi borde gå hem och sova eftersom att vi skulle åka med båten klockan sju morgonen efter.
Klockan halv sex väckte mamma mig, min första tanke var att jag var helt dum i huvet som inte hade gått och lagt mig tidigare kvällen innan. Drygt en timme senare satt vi på båten påväg till Nynäshamn. Jag och Jennifer tog direkt våra kuddar och gick och la oss med musik i öronen och somnade gott. Matchen gick bra, det blev vinst med 6-3 mot Vändelsö.

När vi åter igen klev av båten i Visby så var det full fart iväg till Södervärn för att möta upp Carro, Amalia och Sofia för att kolla på fotboll. Kvällen var toppen om man bortser från alla missuppfattningar. Klockan fyra på morgonen låg jag hemma i min säng, somnade och vaknade klockan tre i eftermiddags. Då var det full fart och sen iväg till Södervärn igen för att möta Carro och se när mitt älskade P18 mötte Stenkyrka i finalen. Och som jag sa, P18 vann hela cupen, Superhärligt, bra bra bra!
Efter vi hade sett den matchen och några till åkte jag hem för att äta mat med mamma och sen mötte jag Jonna och Amalia och vi kollade på dom sista finalerna innan det var dags att cykla hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback