you´re my world

Idag har jag haft asont överallt.
Efter skolan var Olivia och Camilla här och åt kladdkaka, vi taggade som fan till Torsdag och vi har världens bästa planer, wihoo.
Idag fick vi pepparkakor på gympan men burken var inte ens halvtom och jag och Michelle ville ha flera så vi sprang ner och tog hela burken av våran lärare utan att han såg. Jag fick värsta adrenalinkicken, resten av dagen har vi ätit peppakakor. Såklart!

Ikväll blir det julbak hos farmor med pappa och storebror. Nu skall jag räkna minst fem tal matte, prov på torsdag.. (shitfuckblää)


Sköönt.

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAaaaj, ronja! ta det lugnt med cykeln va ;)<3

2009-12-14 @ 20:31:52
Postat av: Mina

AAaaaj, ronja! ta det lugnt med cykeln va ;)<3

2009-12-14 @ 20:32:25
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback