you raise me up

Jag kom nyss hem från innebandygymnasiet, det var kul. Eller jag och Issa satt och kollade i skolkatalogen hela träningen, och såklart så pratade vi en massa!
Idag har jag skrattat så att magen har krampat, allra helst på Historian då jag var övertrött, Michelle var galen och Carro skrattade åt allt. Världens roligaste läxförhör, eller hur Michelle?  Hahah..
Igår handlade jag och Issa julklappar och vi fikade på Ringduvan. På kvällen kom Tom hit.

Nu ska jag plugga samhällskunskap sen cykla hem till Jonna, puss

Kommentarer
Postat av: Liiiv

mysigt att vi cyklade på varan :D

2009-12-10 @ 17:44:35
URL: http://liiiiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt sjukt vad glad jag blir när jag är med dig gums! :)

2009-12-11 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback