upp och ner

Idag är jag trött. Jag kom hem ganska sent från Tom igår, vi kollade på film, lyssnade på julmusik och åt glass!
Klockan kvart i tio började våran engelska idag, den lektionen gick ganska fort och sen var det lunch. Efter lunchen hade jag spanskaprov som gick ööööh typ dåligt :/
Jag missade NKprovet och cyklade istället hem till min mormor, vi var på stan och sedan spelade vi kort och fikade!
Snart ska jag plugga och senare ikväll ska jag nog iväg till Issa och prata lite med henne, vi ses inte så ofta nu bara för hon är på APU..

Gå med i gruppen "500 medlemmar och Olov Akergarn klipper sig" på facebook, det behövs bara 7 stycken till! :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: ronja

sv; tack så mycket ! :)

2009-12-02 @ 22:50:06
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback