That original feeling

Nu är vi hemma igen, det blev upp-spela-hem jättesnabbt. Första förlorade dom, andra blev det vinst och tredje förlust. Då var det inga matcher kvar och vi valde att åka båten hem nu ikväll istället, det var skönt.
Som vanligt så har det varit bäst och vi har haft jätteroligt!
Inatt/morse vaknade vi av ett alarm, jag trodde att det var brandalarmet och blev jätterädd. Men inget hände och jag somnade om..
Morgonen efter berättade Annelie att det var ett inbrottsalarm för något lag hade haft fest nere i korridoren, Olivias reaktion var kul: Fest?! Och vi var inte bjudna..Hmm?
Jag och Jennifer missade frukosten eftersom Issa inte lyckades väcka oss så vi vaknade till lunchen.

På båten hem var jag lite svidig ett tag för att det inte fanns någon god mat och sen var det bara äkta tjejsnack som gällde, jo juste Oskar kom och pratade med oss också och han var helgalen så vi skrattade massor! :)

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback