stay with me

Denise sov hos mig inatt och vi hade mycket att prata om så vi somnade inte förrens efter tolv tror jag. Imorse var det riktigt trökt att komma upp men Denise var ganska pigg. Jag förstår inte hur det går till? Jo juste, ni som kommenterar Denises blogg kan ju ge upp, bara för att ni har misslyckats i era liv behöver ni inte försöka förstöra andras. Ni kommer ändå inte lyckas! Sjukt omoget, för mycket fritid kanske?

Jaja, dagen började med Kemiprov och sen tråkig historia. Sista lektionen hade vi sammhällskunskap, vi redovisade våran ideologi och det gick bra tror jag. Shit vad alla tjaffsade med varandra, askul.
Efter skolan gick jag och Michelle hem till mig och åt sen gick vi till stan. När Michelle hade åkt med bussen kom Camilla och gjorde mig sällskap, vi kollade runt efter julklappar och åt glass.

Ikväll ska jag nog se innebandy med Sara och Linnea och imorgon åker jag och Rasmus till Stockholm och stannar hela helgen. Vi ska shoppa och umgås med Annelie, Pelle och Malte. Det ska bli jätteroligt!
jag vill också spela innebandy!

Nu blir det julkalendern :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback