number one

Igår hade Rasmus och Goffe fest hemma hos oss! Det var inte jättemycket folk fast det var roligt ändå, jag och Jonna gick och la oss väldigt sent och idag är jag jättetrött..

Tom kom med rosor till mig idag, sötnos!
Jag och han har varit på mellandagsrean, ingen av oss hittade något och efter ett tag kom Jennifer, hon köpte inte heller nåt så vi gick till Södervärn och kollade på fotboll. Louise skjutsade hem mig och snart ska jag lägga in musik på Olivias ipod,
Imorgon åker vi till  S t o r v r e t a  och det ska bli galet kul fast att jag inte kan vara med och spela!
Nu ska jag se på film. Puss

Kommentarer
Postat av: Liv

synd att vi inte kunde gå på stan i dag :( . ha det bäst i storvreta! älskar dej

2009-12-26 @ 19:04:05
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback