när du är glad är jag glad

Jag kom nyss hem, jag har varit med Michelle och dom i Väskinde och kollar när Lee hade en julkonsert, skitmysigt var det! Jag fick åka med deras moster dit och hon berättade att hon åker till Australien över jul, det hade ju inte varit helt fel kanske..

Jag har fått sjukt ont i min arm igen, precis sådär ont som det gjorde efter att vi tagit svininfluensansprutan, det känns inte sådär jättebra.
Imorgon ska jag först gå i skolan till kvart i tre och sedan ska jag till innebandygymnasiet, efter det tror jag att jag och Denise ska hitta på något för det var verkligen länge sen.
Nu blir det glass och sen ska jag läsa kemi innan jag somnar, godnatt people!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback