jag kom inte på någon rubrik

Idag har jag sovit till ett och sen gick jag och Joel på stan ett tag. Jag hittade en jättefin klännig på Veromoda precis innan jag skulle gå hem, jag la undan den så kan mamma köpa den till mig i julklapp tänkte jag.

Igår var jag och Tom och kollade på Fannys gymnastikuppvisning, hon var sjukt duktig! Sen mötte vi upp Jennifer och vi tre cyklade till ishallen. Men jag och Jennifer cyklade därifrån ganska fort, vi köpte chips och läsk på Maxi och sedan hamnade vi hos Olivia och Issa, där var även Camilla, Michelle och Denise. Vi såg såklart Idolfinalen och Erik vann, det var bra! Denise blev så glad så att hon började gråta! Sen cyklade vi ner till Öster där Tom och Emil var. Jag och Emil kom på ideén att springa till Solberga och gunga (som vi alltid gjorde förut efter skolan) så vi gjorde det. Tillslut kom polisen inkörande på skolgården och undrade om det var vi som skrek och det var det nog. Haha :)

Klockan var halv fyra när jag och Tom cyklade hem så idag är jag trött.
Ikväll ska jag och Krookis se på hockey och sen får vi se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg! kolla gärna in våran =)

2009-12-13 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback