13 december

Klockan är halv tolv, jag ska allderles straxt sova. Imorgon börjar jag kvart i tio med idrott men jag kan inte vara med för jag cyklade omkull idag. Såhär var det:
Jag och Tom cyklade hem från ishallen och så pratade vi en massa sen helt plötsligt så kör jag typ på honom (?) och fastnar med mitt styre i hans så jag cyklar omkull och glider på marken. Och det var grusat så det gjorde sjukt ont! Så fort upp och ba, "nämen det gick bra.. jag mår okej." Fast det gjorde jag verkligen inte. Sen såg vi att jag verkligen skrapat upp benet och mina leggings var jättetrasiga och skorna var smutsiga. Armbågen gjorde skitont och jag blev blöt för det hade regnat. Sån jävla otur och jag blir bara arg när jag tänker på det!

Vid halv fem mötte jag och Tom upp Emil och Olivia vid Domkyrkan, vi skulle kolla på Lucian och det var väl mys. Efter den åkte vi hem till Olivia, Camilla och Robbin kom också dit, vi kollade på Paradise Hotel och sen cyklade vi hem och jag ramlade inte (waow)

Nu ska jag sova
Tom är bäst
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Liiv

din stakare :( <3

2009-12-14 @ 14:40:06
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback