untouched

NU ÄR DET FREDAG OCH HELG!
Skoldagen har verkligen seeeegat sig fram.. Men vi överlevde och nu väntar fika på Ringduvan tillsammans med Denise.

Igår var det Sävefest och det var så galet kul, vi började med att förfesta hemma hos issa och oliva, innan hade jag träffat jossan och sandra så jag kom till förfesten och var kanonladdad! Det var jättemycket folk där och vi körde på tills grannarna kom ut och skrek på oss. Haha då gick vi ner till Hamnplan. Där nere träffade vi massa folk och allt var sjukt bra, klockan ett stängde de och rasmus och goffe hämtade mig och denise.
När vi kom hem somnade vi nästan direkt, imorse var det svårt att komma upp men jag gick rätt in i duschen och kom till skolan i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback