alla som inte dansar

Igår hände det inte något speciellt mer än att Carro var hemma hos mig hur länge som helst och hon hjälpte mig med Son, så idag kunde jag lämna in mitt hemprov. Tacktacktack!<3

Carro är sjuk idag, inte riktigt okej! Krya på dej!!!
Idag hade vi nationelltprov i matte, aooooowiii! Jag vet inte om det känndes bra eller dåligt..
Efter provet hade vi en långlång lunch så då cyklade jag, Hanna och Sofia hem till Sofia där vi åt och solade lite. När vi kom tillbaka till skolan igen var det dags för rörelsepass och sedan spanska. Och tydligen hade vi inte haft tillräckligt med matte så efter spanskan var det dax för en timmes matte.. Men vi lyckades fixa det så istället för att räkna fick vi spela kort och andra spel. Kulkul var det och sen var skoldagen slut!
Emil, Myran, Sofia och jag stannade en liten stund i skolan och gungade, och sen cyklade jag och Sofia hem hit.
Hon gick nyss och jag ska iväg och T R Ä N A snart!

jag saknar dig och det är inte lite heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback