I´m yours

kan någon tala om för mig vad det är som är så speciellt hos dig, vad är det som får mig att fastna för dig? jag fattar inte, det är otroligt, och det är negativt. jag vill ju inte tycka om dig mera, det skulle vara slut på de nu. men det är inte de. jag är ju förlorad i dig, jag vill kunna gå vidare, men jag kan inte, det går inte! jag har försökt så många gånger, och ändå har jag inte lyckats. du har något som dom andra inte har, men vad det är har jag ingen aning om. tro mig, det finns inget jag hellre vill än att kunna glömma dig, jag vet ju att det aldrig nånsin kommer finnas något du och jag.

Kommentarer
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-30 @ 12:56:17
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback