Infinity

Världens bästa weekend!

Fredag: Jag & massa roligt folk var först hemma hos Carro, sen kom Emil, Julle och Bodén. Efter mycket om och men cyklade vi hem till Emil. Där körde vi "jag har aldrig"  haha. Sen kom det snö och vi hade snöbollskrig! Hellyckad kväll.

Lördag: Vi var ungefär samma folk, fast Bodén hade bytts ut mot Jesper och Amalia byttes mot Svensson. Bodén och Amalia var på någon annan fest. Först var vi hemma hos Carro igen, sen cyklade vi alla hem till Andreas och Niklas tror jag dom hette. Där hände det absolut ingenting så vi skulle ta oss hem till Emil men där någonstans på vägen blev jag och Svensson jagade av 5 killar i en bil, Vi gömde oss i boden på våran gård och ståd där tills Emil kom körande med moppen och fick köra i cykeltempo med oss hem till honom. sen när vi kom hem till Emil började vi spela klädpoker, höhö..

Söndag: Frukost med hela familjen sen distriksträning i Klinte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback