blame it on me

Det är alltid så svårt i början när man ska skriva ett inlägg. Man vet inte vad det ska handla om eller hur man ska formulera sig. Man vill ju att det skall vara intressant så att folk vill fortsätta att läsa inlägget och även fortsätta att läsa bloggen. Ibland har man lust att skriva massa men när man har klickat på skapa så vet man inte vart man skall börja.
Ändå så har man liksom inte lust att lägga massa tid på skrivandet för det är typ ändå ingen som läser, och om det skulle vara någon som läser så är det antaglien någon jag känner som läser bara för att det är min blogg.
Nu har jag skrivit ett helt meningslöst inlägg om absolut ingenting.
ciaoo


Kommentarer
Postat av: Mina

Sjuukt fin blogg juh! Hälsa Denise att hon gör väldigt fina sånahär saker!

Och du är söt :*

2008-11-11 @ 21:52:10
URL: http://miinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

jadu.. jag lyckades iaf läsa hela ditt meningslösa inlägg så du lyckades nog ;) puss på dig

2008-11-12 @ 13:07:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback