Kom ikväll, stanna tills imorgon

Ligger i sängen och är jättetrött. Dagen var varit lång, klockan åtta var jag med pappa och besiktade en släpvagn och kingen, sen åkte vi till Apoteket för min astmamedicin var helt slut, 550 spänn hejdå. Dyrt att vara astmatiker.. Straxt vid halv elva var vi i Lickers. Där hjälpte jag pappa och Rasmus att bygga ett plank, de spöregnade och blåste isvindar så det var sådär lagom skönt men de känns bra att hjälpa till!
Jag fick även träffa min kusin en stund, satt ute under plåttaket med hästarna och hörde på regnet.
Ikväll har jag tränat innebandy, kuuul är det och jag gillar mitt lag! Nu ska jag sova, imorgon väntar jobb. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback