once again

Alltså yes vad bra det känns. Jag har inte bloggat på länge, sorri. Jag har hunnit med att avverka en hel del skolarbete som legat och varit irriterande. Jag har förfestat hemma hos Rasmus och sedan drog vi vidare till O'learys. Sist men inte minst blev det Hamnplan och vi körde till klockan två. Eller hur Camilla..? Juste, Camilla flyttar kanske till Oslo snart och jag vill inte att flera flyttar nu!
I söndags var det fint väder och jag och Tommen tog en promenad och åt Tuttifrutti tabletter. Igår jobbade jag från 10-18. På kvällen gjorde vi chokladbollar och drack te. 
Idag ska jag och Issa till Dalhem och rida, hih vad nervöst men skoj! Nu måste jag gå upp tror jag för hon hämtar mig vid tolv. Tjuluu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback