Version

Så var det söndagkväll och bara några timmar kvar till vi sitter i skolan igen.. Helgen har gått fort.
Jag och Denise var några timmar på gymmet igår, bra gjort av oss!
Sen lagade vi som sagt mat, det blev "heta räkor" och sallad och efterrätten blev vitchokladmousse med frukt och bär, riktigt gott och när vi ätit upp gick vi och la oss en stund för att vi var så mätta..
Lite senare på kvällen såg vi Mr Bean och jag skrattade så jag fick ont i hela magen, jag tycker att han är så sjukt kul! Vi somnade runt halv tolv och vaknade vid elva. Då åt vi frukost och sen gick Denise till bussen.

Efter att jag städat mitt rum kom Jennifer hem till mig och vi cyklade nästan direkt till ishallen där BJ spelade match och tyvärr förlorade dom, stort.
När vi skulle cykla hem skämtade vi lite, "ööh, fan va pinsamt att cykla omkull" "hahah ramla inte nu" sagt och gjort. "ROOONJA CYKLA INTE SÅ FORT DÅ RAMLAR DU" då bromsade jag och cyklade såklart omkull, jag slog mig ganska mycket, mitt skadade knä och armbågen fick ta smällen. Inte bra!
Vi skrattade iallafall galet mycket men jag klarade inte att cykla så pappa fick hämta oss vid Maxi, hmm..

Vi varit och sett innebandy med Issa, Olivia och Maja. IBK vann!
Älsklingen ringde nyss så jag har pratat med honom en stund, dom förlorade båda sina matcher..
Nu ska jag fortsätta att plugga spanska, jag har prov i morgon, suck.
Lite senare ska jag ut och övningsköra, yeah!


Kommentarer
Postat av: Liv

jag älskar dej min underbart korkade kusin som hela tiden måste cykla om kull :).

2010-01-17 @ 18:54:36
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback