the saltwater room

Jag kom aldrig iväg till skolan imorse. Jag hade ont i halsen och huvudet och skulle bara ha en lektion innan sjukhuset så jag sov istället. Klockan tre ska jag vara där nere och prata med narkosläkaren om operationen som är om bara två veckor (!!) härligt, nervöst, asbra.
När jag har varit där ska jag hem och plugga matte, prov på onsdag och jag måste bara klara det!

Imorgon är det fredag och det är skönt, i helgen ska jag umgås med Denise och kanske träffa Ida en stund på söndag. Annars har jag inga planer.
Puss


Vill ni höra på bra musik så lyssna på OWL CITY!


Kommentarer
Postat av: Mina

hah okej. men vi kan träffas nån dag så kan du vara med när jag fixar headern. så den blir som du vill ha den :)

2010-01-14 @ 14:17:24
URL: http://miinas.blogg.se/
Postat av: Virginia

Hjärtat, klart vi ses på Olivias 18-årsfest! :D Ska bli så kul att träffa dig igen! Fett med länge sedan!

2010-01-14 @ 18:52:13
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback