I love you

Imorgoooon skall jag operera och jag måste erkänna att jag är jättenervös, men det blir bra!
Min dag har gått fort, jag vaknade vid halv elva nånting och fick ett sms av Tom som undrade om han fick komma och hälsa på, självklart! Han stannade till fyra nånting, mysigt!
Efter One Tree Hill kom Olivia och Camilla hit och vi har suttit och pratat i flera timmar, det var behövligt för jag har inte träffat dom sen i Lördags!
Nu ska jag äta nånting, sen ska jag duscha med nån speciell tvål, så får jag inte äta något efter tolv i natt och inte dricka något två timmar före operationen plus att jag måste bädda rent i sängen.. Jaja.

Jag skriver säkert sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback