What about now?

Först vill jag bara säga att det var sjuuukt moget att "hitta på" och sprida ut att det är Sävefest ikväll, verkligen!
För mycket fritid kanske?
 

Sen kan jag säga att min dag har varit bra, jag slöt vid tio i elva. Då cyklade jag och Carro till Solberga mästerskapen och kollade lite. Vi hälsade även på Ninnie!
Halv ett mötte vi Mickis och Michelle vid Ringduvan där vi satt läääänge och bara pratade.
Klockan tre var jag påväg till gymmet. Det var bara jag där så jag fick lyssna på vilken musik jag ville, de var nice. Direkt från gymmet till Södervärn där det var innebandygymnasiet, det var skoj fast jag inte kan vara med och springa.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta för då ska vi hem till Goffe och fira han, det bjuds på tacos, tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback