We all fall into this place

Dagen har varit lång och full av längtan..

När vi kom hem från begravningen somnade jag och klockan halv 6 åkte vi iväg till kusinerna där vi åt mat och fikade. När vi gottat oss en stund kollade vi på ett bildspel med massa bilder på farfar, det var fint! Sen fortsatte vi att kolla på bilder, gamla bilder.
Jag och mamma gick hem och då tog vi med oss Mio, det var skönt med en kvällspromenad och frisk luft.
Benjamin smsade och sa att jag skulle komma förbi BP, jag fick även ett sms av Emil där det stog att han ville att jag skulle komma dit, så pappa skjutsade dit mig. Där väntade Patrick och Hampus också, och jag satt och pratade med pojkarna en stund. Tack för att ni finns!
Lite senare kom Fanny och hennes kompisar och tillslut ramlade även Frida och någon in. Då tog tröttheten över och jag ringde efter Rasmus som kom och hämtade mig.
Nu ska jag försöka sova, imorgon ska vi till graven..
Godnatt

Ain't gonna show no weakness
                                                       I'm gonna smile
and tell the whole world I'm fine
I'm gonna keep my senses
but deep down
when no one can hear me
    I'll be crying for you <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback