Never trust

F R E D A G
Det gillar vi!

Vi började kvart i nio och slutade kvart i elva, helt okej sådär!
Jag stannade kvar i skola hur länge som helst, Carro skrev sin Samhällskunskapsgrej och jag satt mest och gjorde ingenting, sen satte sig Julle brevid och då började han och jag lyssna på musik och skicka låtar till varandra. Sen gick vi. Jag mötte upp Michelle och vi cyklade till Solberga badet och simmade i 35 minuter.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter yoghurt, jag ska snart börja packa för vid sex ska jag vara vid Bro,bär och grönt! Vi ska samlas där med innebandylaget sen har vi ingen aning om vad som händer.. Det enda vi vet är att vi ska ha med oss cyklar och varma kläder, det lär blir kul!





Kommentarer
Postat av: Lollooo

Vem e de som sjunger? :) inte orginalet väl?

2009-10-14 @ 22:29:09
Postat av: Anonym

nope :)

2009-10-15 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback