rich, beautiful and very famous

Hej igen!
På löpträningen sprang vi intervaller utomhus runt Södervärn, man skulle springa 2&2 beroende på hur man sprungit på coopertestet, jag sprang med Joss. Vi var faktiskt riktigt bra. Jag sprang allt jag hade verkligen, efter 7 varv tog blodsmaken övertag och med svartnad för ögonen hukade jag mig ner och höll på att kräkas. Jag var helt utmattat, så jävla underbart! Träningen fortsatte med innebandy då jag tyvärr satt på läktaren och skakade. Tillslut fick Göran köra hem mig och troligtvis har jag åkt på en rejäl förkylning för jag kan knappt svälja för jag har så ont i halsen. Men det som kändes värst var att jag inte kunde vara med på styrketräningen som jag faktiskt verkligen hade sett framemot..
Nu ska jag duscha sen somna som en stock.  :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är sjuk i huvudet, det är inte underbart när det svartnar för ögonen och man håller på att kräkas! du är knäpp!! fast jag tycker faktist om dej ändå! <3

2009-01-21 @ 21:29:57
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback