I´m only me when I´m with you

Tisdagskvällen ägnades till att sitta i Amalias källare och äta semlor, godis och chokladbollar. Det var ju trots allt Fettisdagen. Vi som tjockade oss var, Amalia, Carro, Sofia, Vitim, Hampus, Annika och Christoffer. När klockan var lite innan halv tolv gick Annika, Christoffer och Vitim hem. Vi andra stannade kvar och såg Barnen på Luna. Alla hatar den filmen men ändå måste vi se den varje gång.. Jag tror egentligen att Hampus gillar den, för det är alltid han som tycker att vi ska se på den. Det slutade med att alla bestämde sig för att sova kvar hos Amalia. Jag tror aldrig jag varit så trött som jag den kvällen. Jag pratade och pratade, skrattade massor och bestämde att vi skulle lyssna på musik klockan 3.. Verkligen förlåt för att ni inte fick sova pga att jag yrade och Sofia asgarvade!
 
Onsdagen var en riktig slappar dag, Vi vaknade vid typ elva, alla tyckte att vi borde somna om men konstigt nog var jag jätte pigg och ville äta frukost. Jag hittade två semlor som vi tryckte i oss sen gick jag och Amalia upp och gjorde havregrynsgröt. Resten av dagen låg vi i Amalias säng och lyssnade på musik, sov och pratade. Tillslut gick jag och Amalia hem till mig och åt lite, sen la vi oss i sängen och skulle se på Mamma Mia, vi hann se ungeför en halvtimme innan båda somnade och vaknade inte förrens Carro smsade och frågade vad vi gjorde.
Jag åkte och kollade lite på A-lagsträningen innan jag åkte hem till Carro och åt pizza. Vi hade riktigt roligt. Vi var det vanliga folket plus Löken och Johanna. Löken och Johanna åkte hem ganska tidigt, Amalia, Hanna och Sofia åkte vid 1 någongång och jag sov kvar hos Carro. Imorse väckte hennes käre storebror oss med en lite mindre mysig väckningssingnal. Både jag och Carro tänkte ignorera den skrikande "smurfen" men när signalen spelats om 3 gånger orkade inte Carro hålla ut längre så hon skriker rätt ut och Christoffer sticker in huvudet i rummet med ett jätte smile på läpparna och säger Godmorgon! Hahah det var faktiskt ganska kul.
Efter frukosten fick jag och Carro skjuts hem till Sofia, där bakade vi bullar tills jag var tvungen att åka hem för jag skulle träffa Mina en liten stund innan hon skulle på bio. Det var riktigt trevligt, har inte sett henne på jättelänge!

Nu ska jag fortsätta lite med matteläxan och plugga lite No innan Sofia och alla har tränat klart för då ska vi hem dit och äta upp bullarna, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback