Tjugohundranio

Blev du kär under 2009? Ja det blev jag!
Fick du många nya vänner? Ja, väldigt många
Vilken klass gick du i? Sp09e
Köpte du mycket kläder under året? Si
Vad var det värsta som inträffade under året? Att farfar o morfar dog och knäskadan
Vad var det bästa? Det fanns mycket bra saker!
Var ditt sommarlov bra? Ja, det var grymt
Ångrar du något du gjorde? Haha, ja
Förändrade något ditt liv? Ja, hade jag inte skadat mig hade ju saker varit annorlunda, helt klart
Om du får välja en enda sak som var riktigt bra vad väljer du då? Att jag träffade Tom
Vart har du spenderat mest timmar? Skolan tror jag
Blev du våldtagen? Haha, nej!
Har du kysst en främling? Yepp
Har du kysst någon och sedan ångrat det? Ja, det med
Bråkade du med en nära vän? Ja det gjorde jag..
Svek du någon någon? Ja tyvärr
Svek någon dig? Jo
Flyttade någon du tyckte om? Jo, Anna och Lukas, fast Lukas kom hem igen!
Vem av dina vänner var mest galen? Emiiil Hulgren
Vem av dina vänner är mest lik dig? Jennifer eller Michelle tror jag
Vilket datum kommer alltid att påminna dig om 2009? Många, men 8/2, 19/8 & 24/11
Har du varit i slagsmål? Eh jo faktiskt
Skall du göra något speciellt under det nya året? Jag ska äntligen få opereras och jag ska krossa Goffe i NHL
Har du några nyårslöften till år 2010? Ja det har jag!
Hur ska du tillbringa din Nyårsafton? Med dom absolut bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback