Wish I could bring you back, you're always on my mind

Nästa fredag ska farfar begravas, Det känns inte rätt, bara jättekonstigt.
Igår tänkte jag att jag skulle åka hem till dig och berätta om hur kul vi hade de på Sävefesten, jag skulle berätta om hur jag har det i skolan och du skulle berätta massa historier från när du var yngre. Men du finns inte där längre, jag kan inte längre sitta och prata med dig som jag gjorde förut. Jo jag kan prata med dig, det gör jag varje kväll men jag får inget svar. Jag vill ha ett svar, jag vill höra din röst och känna dina varma kramar. Jag vill kunna hjälpa dig att hugga ved och bära in den. Jag vill att allt ska vara som det var förut. Men det är omöjligt, allt är helt jävla jätteslut. Du var min bästa vän, du var nog den som visste mest om mig. Jag litade på dig till 100% Och nu finns du inte mer. Du lärde mig så mycket.


Kommentarer
Postat av: elin

Väldigt fint skrivet Ronja!

2009-08-29 @ 13:46:55
Postat av: Jonna och mamma caja

vacker skrivet. Vi saknar också honom, väldigt mycket. Han var en fin gubbe! Vi tänker på er.

2009-08-29 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback