jag älskar dig

Just nu är livet jävligt orättvist, jag vill bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvet och inte göra någonting. I natt dog min farfar. I förrgårnatt dog min morfar. Igår fick jag se min morfar död, idag fick jag få se min farfar död. Jag gråter hela tiden, obegränsat.
Att vakna till orden: God morgon Ronja, nej de är ingen god morgon. Farfar gick bort i natt. Var nog de värsta jag varit med om.
Du kommer aldrig tillbaka farfar, jag vet de. Endå kan jag inte sluta hoppas, låten säger allt. Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

- "When life get you down do you know what to do?"

- "I dont wanna now what to do"

- "Just keep swimming, just keep swimming"

2009-08-19 @ 18:04:06
Postat av: Anonym

rooniie , vi ska ta oss igenom! allt kommer gå bra , men vi mst hålla i hop , håll mej hårt så bryter vi isen tes <3

2009-08-20 @ 15:35:32
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback