if you see her

Idag är de onsdag. Mhmmm och idag har jag gått i skolan och varit med issa, olivia och camilla, jiha!
Imorrn ska vi på Sävefesten och alla är såååå jävla tråkiga, "Ofta man går på första Sävefesten?" "Men palla vi taggar till insparken" och blablabla..tråååk. Hahah men vi värmer upp till insparken, fan va kul vi ska ha!

Någon tönt busringde just mig och frågade om jag fortfarande var intresserad av att köpa hennes hamstrar, kul buringning om ni ska busringa så skämta om något roligt istället så man kan skratta med er istället för åt er! :)

Kommentarer
Postat av: Liv

haha , ofta man frågar om du fortfarande är intresserad av att köpa hamstrar ? hahahaha !

2009-08-26 @ 20:31:57
Postat av: till liv

jag veeet, moget folk dedär :)

2009-08-26 @ 20:33:25
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback