when you go down, down

HA-HA-HA!
Lite otippat kanske, meeeeen det blev inte som planerat. Vi började spela en match med 3 "set" Dom som förlorade skulle bjuda dom vann på 10 kulor glass, alltså 5 var. Vi förlorade alla 3 matcherna och bestämde oss för att köra mer, jag och Krookis ville inte gå som förlorare ur fighten! Nästa match skulle bara innehålla 1 set. Nu bestämde vi att om Goffe och Staffan förlorade skulle dom bjuda oss på 20 kulor var, men om vi förlorade skulle vi bjuda dom på 10 var. Alltså hade jag och Carro egentligen ingenting att förlora. Tyvärr räckte inte våra kubbtalanger till någon seger och nu är vi skyldiga dom 10 kulor var på Glassmagazinet.. Bra tjejer!
Men det är inte slut ännu, vi ska nog komma på något som vi ska krossa dom i, för vi vill också ha glass!
Men något som jag och Carro är riktigt grymma på, (vi kanske till ochmed grymmast i världen på det?) det är på att vara kaxiga, vi trodde iallafall att vi var bäst..

Kommentarer
Postat av: Staffan Berling

Hehe, så kan det gå när inte haspen är på :P

Nåja, nästa gren får ni välja, men Goffe och jag har spånat på lite idéer ikväll;)

2009-04-14 @ 23:45:32
Postat av: felizia

hahahaha fan va kul:P men det är bra ronja;)

2009-04-15 @ 18:40:28
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: Staffan Berling

Tveksamt om vi någonsin kommer få se den där glassen ;)

2009-04-15 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback